Buy art Exhibitions News in About the Artist Certificates & Techniques Contact / special commissions |
TECHNIKA / DRUK / NOŚNIKI |
Druk pigmentowy klasy muzealnejNajwyższa jakość i trwałość edycji artystycznychW Laboratorium Formy każdy wydruk powstaje z dbałością o detal, głębię tonalną i trwałość na dziesięciolecia. Tworzymy prace w technologii pigmentowego druku artystycznego, uznawanej przez muzea, galerie i archiwa na całym świecie za najbardziej stabilną i wierną metodę reprodukcji dzieł sztuki. Sprzęt – Epson SureColor SC‑P700Wszystkie wydruki realizowane są na profesjonalnej drukarce Epson SureColor, należącej do nowoczesnej linii urządzeń do fotografii i sztuk wizualnych. Drukarka ta pozwala na uzyskanie wyjątkowej precyzji, subtelnych przejść tonalnych oraz szerokiego zakresu barw. Cechy urządzenia:
Formaty drukuWydruki realizujemy wewnętrznie do formatu A3+ (33 × 48 cm) włącznie, zapewniając najwyższą precyzję, zgodność kolorystyczną i kontrolę autorską nad każdym etapem. Dla prac w większych formatach współpracujemy z wyselekcjonowaną zewnętrzną pracownią, specjalizującą się w druku pigmentowym klasy muzealnej. Każdy egzemplarz przygotowywany jest zgodnie z tymi samymi standardami jakości, trwałości i doboru papierów, które obowiązują w naszej własnej pracowni. Atramenty pigmentowe – UltraChrome PRO10Wydruki tworzone są z użyciem oryginalnych pigmentowych atramentów UltraChrome PRO10, które zapewniają:
Papiery artystyczne – Hahnemühle FineArtDo każdego projektu wybieramy papiery z legendarnej kolekcji Hahnemühle Digital FineArt – ręcznie selekcjonowane ze względu na swoją jakość, charakter powierzchni i trwałość. Cechy papierów, które stosujemy:
Nasze najczęściej wykorzystywane papiery:
Limitowane edycje i sygnatura autorskaWydruki powstają wyłącznie w limitowanych nakładach, opatrzonych numerem egzemplarza oraz podpisem autora. Każdy egzemplarz może zostać uzupełniony o dokument autentyczności z informacją o serii, technice, nośniku i numerze porządkowym. Jakość, która zostaje na pokoleniaTworząc własnoręcznie wszystkie wydruki – od pliku cyfrowego po finalny efekt – mam pełną kontrolę nad każdym etapem powstawania dzieła. To nie produkcja masowa – to świadomy proces twórczy, w którym technologia wspiera sztukę, nie zastępując jej.
Sobiesław Książek
|